Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 1 ноември 2011 г.

СЛАДКО ОТ ДЮЛИ



ПРОДУКТИ
1 кг-дюли
1 кг-захар
1 ч.л. -лимонена киселина
стафиди може и орехи да се сложат


ПРИГОТВЯНЕ

* Пригответе сироп от захарта и 2 чаени чаши вода в широк съд на силен огън
*след като сиропът стане готов, настържете обелените дюли бързо, направо в сиропа.
* варете сладкото до готовност според вас както го искате на гъстота.
*малко преди да се снеме от печката, се прибавя лимонената киселина и стафидите и орехи ако искате.


*може да се ароматизира по желание аз обичам индрише.
*още горещо, сладкото се насипва в затоплени буркани, които се обръщат с капачките надолу до пълно изстиване.

4 коментара:

  1. Това ми е любимото сладко. Аз самата не съм опитвала да правя, но винаги се радвам много, когато някой ми подари един буркан.

    ОтговорИзтриване
  2. Зиче, отново пред очите ми нещо толкова вкусно, което обожавам.На дюлевото сладко аз също му слагам индрише, този аромат за мен е вълшебен.Когато си правя билков чай също слагам при запарването по две листенца.
    Сега очаквам да направиш палачинки и със дюлевото сладко да зарадваш любимите ти хора.
    Очаквам новите ти предизвикателства с нетърпение.
    Нора

    ОтговорИзтриване
  3. ей сега направих желето от дюли, сега почвам сладкото! :)
    между другото, желето много помага при начални симптоми на кашлица!

    ОтговорИзтриване