Последователи

събота, 26 май 2012 г.

БЯЛО СЛАДКО - ала Зиче



ПРОДУКТИ: 
 1буркан 400гр -глюкоза 
 1чаша -захар 
 1с.л. -оцет 
 3 белтъка
 2с.л.-захар за карамел



ПРИГОТВЯНЕ:
 Разбиват се трите белтъка ,оцета и захарта на сняг . Разтопената на водна баня глюкоза се прибавя към белтъците на тънка струя при непрекъснато бъркане. 
По желание се прибавят орехи.... 
2с.л.-захар ги карамелизирах
Залях с карамела, стана неустоимо вкусно.




Поднася се с чаша вода .
Сладкото е сполучливо, когато не се разтваря във водата.




**************************************************************
Мили приятели ,отново ми е нужна, вашата помощ и подкрепа!
Гласуването започна за :
ГОДИШНИ НАГРАДИ ЗА КУЛИНАРНИ БЛОГОВЕ-за 2016 година!
Аз съм номинирана в две категории

1.Гозбите на баба
Кулинарен блог, най-добре отразяващ традиционната българска кухня


2.Топло от фурната
Най-добър блог за пити, погачи, тутманици и баници
Може да гласувате и за двете категории.

Който харесва моят блог ЧЕРПАК С МЕРАК
може да ме подкрепи тук https://kulinarninagradi.com/
НО трябва да влезнете, чрез Фейсбук или да се регистрирате чрез този адрес.
https://kulinarninagradi.com/potrebitel/
КОГАТО ВЕЧЕ СТЕ В категорията ЗА КОЙТО ИСКАТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ Гозбите на баба или Топло от фурната горе в ляво има бутон за гласуване,но първо трябва да маркирате надявам се Черпак с мерак.

Може да гласувате и за други блогъри ,ако моят блог не ви допада .
Предварително благодаря на всички, които ще ме подкрепят!

22 коментара:

  1. Ммм... много вкусно и интересно!
    Никога не съм приготвяла такова нещо! Звучи ми невероятно!Трябва да го опитам!
    Поздрави и хубава вечер, Зиче!

    ОтговорИзтриване
  2. Роси, внуците ми го обожават и когато направя една доза го изяждат на един дъх.:)))
    И на тебе мила Роси хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. А,така Зиче, тази рецепта ми е в любими, да знаеш! Изглежда толкова сладкооооо! Не съм правила бяло сладко, но ще се пробвам със сигурност! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, много вкусно и сладко е при теб :)
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче,имах две приятелки арменки в Пловдив и от тях имам рецепта за бяло сладко.Яла съм ,но не съм правила.Твоето е истинска класика-справила си се перфектно!
    Лека нощ,мила-прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Оххх, ето сега това ще ме изкушава сума ти време! Изглежда неустоимо вкусно, никога не съм опитвала бяло сладко, явно е време да си поправя грешката :) Поздравления, Зиче! Както винаги, вкусно и красиво поднесено!

    ОтговорИзтриване
  7. БОНБОНЧЕ,сладко е като сладко ,ама е невероятно сладко:)))))))))))))
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  8. Мариянче, наистина е вкусно!:)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. ЖИВЕ,тази рецепта я имам от свекърва ми когато бях на 20години .:)))
    Тя е правеше и съм си я записала.
    Когато намеря глюкоза винаги купувам и правя защото го обожават в къщи.
    Лека и на тебе и от мен силни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  10. ДИЛЯНЧЕ, време е да опиташ и съм сигурна ,че няма да съжаляваш!
    Хубава и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  11. Никога не съм опитвала, дори не знаех как изглежда!Браво, много добре си ги представила!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. ¸.•°`♥✿⊱╮
    Muito bom e bonito também.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥✿⊱╮

    ОтговорИзтриване
  13. СОНЧЕ, ама много си загубила мила не е за изпускане такава сладост.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  14. Леле, Зиче, красота! Невероятно изпълнение! Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. Зиче ,мила,това е нещо интересно и далечно за мен!
    Никога не съм опитвала бяло сладко,а изглежда толкова вкусно !
    някой ден ще го опитам,да знаеш :)
    Прегръдки и хубава вечер мила

    ОтговорИзтриване
  16. ¸.•°`♥✿⊱╮ Inês ,Благодаря за винаги красивите коментари мила Бразилска приятелко.
    Много се радвам ,че ти харесват моите нещица които приготвям.
    И аз те прегръщам с една Българска силна прегръдка!¸.•°`♥✿⊱╮

    ОтговорИзтриване
  17. Траянче, Мимка ,благодаря ви приятелчета мили за коментарите.
    Наистина е страхотно сладкото пробвайте и вие!
    Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване
  18. От майка ми съм чувала за бяло сладко, но нямам представа дали става въпрос за това. Интересно е и много по-различно.
    И аз съм на вълна сладко, но сега от ягоди.
    Поздравления за оригиналното сладко и усмихната нова седмица (въпреки мрачните и дъждовни дни).

    ОтговорИзтриване
  19. Нинче, да за онова старото сладко става въпрос но едно време се е правило с петмез поне в нашият край така се е правило.
    Тъй че опитай, направи и почерпи мама:)

    ОтговорИзтриване
  20. Ех, че вкусно изглежда....

    ОтговорИзтриване
  21. Здравейте момичета,но от къде мога да си купя глюкоза?

    ОтговорИзтриване
  22. Има глюкоза па хранителните магазини.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...