Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 7 декември 2010 г.

КРЕМ КАРАМЕЛ С БЛАТ



Рецептата съм я изменила малко в продуктите за крем карамела...

ПРОДУКТИ

оригинална 700мл.--- аз сложих 1л-прясно мляко,
4 бр оригинална ---аз сложих 5 -яйца,
1- чаша захар
1- ванилия,




ЗА БЛАТА

2 яйца,
3/4 чаша 240гр.- захар,
1/2 чаша 240гр-прясно мляко,
малко олио,
един бакпулвер
и не пълна чаша 240гр брашно.

1ч.ч.-3ахар за карамела




ТАКА ГО ПРИГОТВИХ
Карамелизирам в тавичката захар,като изстине малко се налива сместа за крем карамела и отгоре върху течността се излива сместа за блата,странно ми звучеше ,ама тя изплува веднага и се отделя съвсем равномерно.
Пече се на водна баня (аз пека на 160 градуса).
Пека го докато блата се отлепи от страните на тавичката.
Като изстине се прибира в хладилник за 2-3 часа,после се обръща в друг съд и от стичащия се карамел се сиропира блата.


ИЗТОЧНИКА НА ТАЗИ РЕЦЕПТА Е ОТ БГ МАМА но за съжаление търсих да видя кой беше и не го открих.Моля който е пуснал тази рецепта там да ми пише...

Няма коментари:

Публикуване на коментар