Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 10 юни 2011 г.

*здравословно* ЗЕЛЕНЧУКОВА ФАНТАЗИЯ

Вече 9,500 килограма съм по лека със моята здравословна диета .
Значи съм в правилната посока и ще се радвам ако някой сподели диетата със мен и пише за минусови резултати.:)

ЗА ИНТЕРЕСУВАЩИТЕ СЕ КАКВО ОЩЕ ПРАВЯ В СЛУЧАЯ :
Лишавам се от сладко ,тестяно,мазнини всякакви замествам ги със зехтин и то минимално ,..месото пекано но без тлъсто по него ,пилешкото без кожата,обезмаслени млечни продукти. Много извара ям ....
Захарта я замествам от време на време със течен подсладител или кафява захар.Правя си разни диетични десертни неща /има ги рецептите в здравословна диета/.
Сутрин една чаша кисело обезмаслено мляко хапвам ,или ако имам десертче от предишният ден мляко с овесени трици например или желирано мляко.
Картофи и ориз забравих ,че съществуват :( Ама по добре да съм здрава .
Бобени растения консумирам грах,зелен фасул и бакла, другите много рядко.
Плодове ям ябълки поне 3-4 на ден ....Сладките плодове избягвам ..банани въобще не ям ,цитруси също.
Гледам ястията да са зеленчукови но да са минали през огън ...рядко ям салати така сорови.
Пия само и единствено вода топла /не от хладилник/ и чай.






ПРОДУКТИ:
4бр- тиквички
3стръка- пресен кромид на ситно
2-моркова на кръгчета
6-чушки на ситно
1 домат на кубчета
150гр-сирене
3-яйца
шунка
1с.л.-зехтин
малко чер пипер
кашкавал за настъргване





ПРИГОТВЯНЕ
Кромида,морковите,чушките,домата,зехтина,черният пипер задуших за 5мин на котлона.
Махам от котлона.
Добавям сиренето и яйцата.
Тиквичките измих и нарязах по дължина на ивици.
Покрих дъното на тавичката.
Сипах от сместа и наредих отгоре шунката.
Пак тиквички + сместа и завърших с тиквички.
Пекох до готовност и леко поръсих със настърган кашкавал.
Пак запекох до зачервяване.

МНОГО ЕФЕКТНО И ВКУСНО ЯСТИЕ!

3 коментара:

  1. Зиче,чудесно леко и лятно предложение!Откакто ти и още няколко момичета се изпохвалиха в отчетната със свалени килограми ми подпалихте фитила,благодаря за което!

    Поздрави и ведър ден!

    ОтговорИзтриване
  2. ЕРИКСИРЧЕ радвам се ,че си в нашата партия ма е много хубаво да поотслабнеш нали?:)))))

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, много вкусна идейка за тиквички. Аз също съм на режим и готвя почти без мазнина. Ще следя предложенията ти, защото ми се иска да се отърва от 10 кг. Е, ще се радвам да разбера и повече подробности за диетата.

    ОтговорИзтриване