Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 12 април 2013 г.

Бисквитено руло

 



ПРОДУКТИ:
1 пакета- бисквити Закуска
кокосови стърготини
смлени орехи
малини за украса


за крема
1 л прясно мляко
1пакет- ягодово нишесте
1ч.ч-захар





ПРИГОТВЯНЕ:
Прясното мляко се слага на предварително загрян котлон да заври.
Нишестето се разтваря в малко вода и после се добавя към прясното мляко, като се бърка до сгъстяване.
Във правоъгълна форма за кекс се нареждат прави бисквити.
С черпак сипваме по малко между бисквитите от крема
Готовата торта се оставя да престои една нощ в хладилник за да се стегне и да поемат бисквитите от крема.
Когато е стегнала вече я обръщаме в поднос и украсяваме
със кокосови стърготини ,смлени орехи и малини.

Украсата може да бъде и по ваш избор каквото имате под ръка.
Нарязването може да се прави по няколко начина и се получават различни шарки на разреза.




25 коментара:

  1. Ех, че вкусно, Здравче! Да имаше сега парченце от това рулце и у нас..
    Междудругото досега не се бях замисляла, обаче ако наистина правиш снимките си с телефона, ти се получават просто супер - аз пробвах и резултата е трагедия, а инак камерата ми е хубава и с висока резолюция. Нещо не мога да й хвана цаката, голямо мазало се получава.
    Голяма прегръдка имаш от мен! И поздрави на Пловдив, ние съвсем скоро бяхме там да си го нагледаме :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мимче, с телефон снимам мила от край време но аз не съм от тези дето знам как ама горе долу вече се понаучих да ги правя и да се вижда какво е снимано :))))) Ама защо не ми се обади да се видим като сте идвали в Пловдив еййй как щях да си зарадвам само .....

      Прегръдки!

      Изтриване
  2. Много оригинално и лекичко десертче. Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравче,нареждам се за парченце от това изкусително руло!
    прегръдки и хубав петък

    ОтговорИзтриване
  4. Как бих си резнала едно парченце.....много апетитно ,Зиче!
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живеее твоята торта е прекрасна не се точи на моето руло:))))

      Изтриване
  5. Зиченце, рудото е страшно апетитно, а с тези черешки се превръща в голямо изкушение.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мони, обикновено и простичко ,но добре че имам във фризера черешки и стана наистина много вкусно.
      Прегръдки!

      Изтриване
  6. Аморе , като ти дойда на гости от сега ти поръчвам един буркан с гъбките от предната публикация и такава торта да ми направиш :) ! Че то с бисквитите изглежда по-хубаво отколкото с тесто ! Лесно и много вкусно , а както обичам кокос направо си е за мен рецептата ! Благодаря , мила !
    Прегръдки и хубави почивни дни , Зиче :*!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аморе аз за това и със Закуска си правя бисквитените торти става с тях невероятно.
      Иначе нямаш грижа за нищо само ела всичко ще ти направя с кеф.
      Силно те прегръщам миличка!

      Изтриване
  7. Здравче, невероятно ти е рулото! Лесно, ефектно, вкусно! А и тези малини...!
    Хич не съм се сетила да ползвам изправени бисквити! Не напразно казват, че човек се учи докато е жив!
    Прегръдки и слънчеви почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тиле да ти кажа че така и по лесно става рулото и много ефектно зависи как ще го отрежеш и стават чудни фигури. А с малинките стана ароматно и плодово ,супер беше.
      Силно те прегръщам и аз и прекрасна неделя!

      Изтриване
  8. Един нов вариант на бисквитената торта. Много оригинално, Зиче!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери стана много хубава и ефектна ,за гости е супер защото става бързо пък и вкусна.
      Поздрави и от мен и хубава вечер!

      Изтриване
  9. Невероятна тортичка, Зиче! Много ме изкуши! Усмивки и слънчев ден! ツ

    ОтговорИзтриване
  10. Голяма вкусотия, Зиче! Облизвам се направо!

    ОтговорИзтриване
  11. Оригинално, ефектно и неустоимо вкусно - чудесно предложение, Зиче!
    Благодаря за страхотната идея,
    поздрави и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианче наистина стана ефектно и много лесно за правене.
      Прекрасна седмица и на тебе миличка!

      Изтриване
  12. Здравче, нареждам се за парченце, Много ми харесва с тези бисквити Закуска, тази правоъгълна форма, някак много ми допада. И красиво си го декорирала. А колкото до снимките, смятам, че не важно с какво снимаш, а какво снимаш:), а вкусните ястия си личат отдалеч. Поздрави, Зиче и прекрасна нова седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Катенце, отново за приятелският коментар и знаеш ,че ми е нужен нали?
      Прегръщам те мила!

      Изтриване
  13. Ох, с тези малинки колко е привлекателен този сладкиш!Чудесен е , Здравче!Поздрав!

    ОтговорИзтриване