Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 19 януари 2014 г.

На гости ми е "Моето сладко хоби"


*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ На гости ми е една невероятна дама с много вкус и изтънченост.
Както и тя е споменала , първо тя ме покани да и гостувам в Моето сладко хоби  и аз на свой ред веднага и отправих покана да разменим гостуване .
Много се радвам ,че се съгласи защото тези красоти които е направила за моят блог много ми харесват и се надявам и вие читатели да сте доволни от гостенката ми!
Сърдечно благодаря, Сонче за труда и невероятните предложения и за това ,че  си мой гост !
Беше истинско удоволствие за мен!


*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ Поканих Здравчето на гости в Моето сладко хоби и тя беше така любезна да откликне веднага! И ме предизвика да направим едновременни публикации на двете гостувания! Аз не съм толкова бърза като нея, но се постарах да представя за читателите на този пъстър и богат блог нещо по-интересно. Надявам се да ви харесат предложените от мен рецепти. Бостънският крем пай е един от любимите ми сладкиши, а пилешкото филе в бутер тесто с гъбена паста е много вкусно и ефектно ястие.
Здравче, благодаря ти за честта да гостувам в твоето уютно местенце!


Пилешко филе в бутер тесто -"Уелингтън"




Ястието е популярно с телешко месо, но аз го видях при Джейми Оливър с пуешко и реших да пробвам с пилешко.
За историята на ястието може да прочетете тук.

Продукти
за 2 порции
200 г бутер тесто
1 пилешко филе "пепруда "(300-400г)
2 с.л. гъсто боровинково сладко
3-4 резена пушен бекон
150 г гъби
1 с.л. масло
стръкче розмарин
50 мл гъбен бульон(топла вода)




Приготвяне
Пилешкото филе се разрязва с нож и се изтънява. Начуква се леко през фолио и се разстила,
поръсва се с черен пипер, зехтин и малко мащерка .
Боровинковото сладко се намазва върху цялото месо и внимателно се завива на руло.
Пилешкото руло се поръсва със зехтин, поставя се в намазана с масло тавичка и се пече на 200 С за около 15-20 минути
Пушения бекон се запържва леко в тиган и се изважда.
В същата мазнина се слага розмарина, само за 30 сек., добавя се масло, след това нарязаните гъби и бульона и се готви до омекване на гъбите.
Овкусява се със сол и черен пипер,
изчаква се гъбите да се охладят и се смилат с блендер или се пасират с пасатор .
Масленото тесто се разстила върху хартия за печене и се изтънява с точилка.
Разрязва се на 2 части,
едната част от тестото се намазва с част от гъбения пастет според големината на пилешкото руло.
Изпеченото руло се поставя върху гъбения пастет и се покрива и отгоре с пастет сн.1
Следва запържения бекон, пилешкото се увива в него.
Накрая всичко се покрива с втората част от тестото, притиска се отстрани за да се залепи сн.2
Трябва да има свободно тесто около 1,5 см отстрани за да се оформи нещо като борд.




Намазва се с разбит жълтък и се пече на 180 С за около 50-60 минути
След като изстине малко, се разрязва и се сервира със сос.




*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` •*´¨`*•.♥.•*••*•.♥.•*´¨`*••*´¨`*•.♥.•*••*•.♥.•*´¨`*••*´¨`*•



Бостънски крем пай




Продукти
за форма с диаметър 20 см
блатове
3 яйца +2 жълтъка
1 ч.ч. захар
1 ч.ч. брашно
щипка сол
1 п. бакпулвер
60 г масло
100 мл прясно мляко
1 есенция ванилия
1/2 есенция ром

крем
350 мл прясно мляко
2 яйца+ 1 жълтък
120 г захар(1/2 ч.ч)
40 г нишесте, царевично
1 есенция ванилия
1/2 есенция ром
50 г масло
200 мл течна животинска сметана 30% масленост

заливка
100 мл сметана
150 г шоколад 52 % какао
допълнително
1 бурканче сладко от зрели смокини (200г)




Приготвяне

блатове
яйцата и жълтъка се разбиват със захарта до побеляване
маслото и млякото се загряват леко, колкото да се разтопи мазнината
изсипва се към яйцата и се разбърква
добавят се ароматите
брашното се пресява и се смесва с бакпулвера и солата
прибавя се към яйчната смес
тавичката се застила с хартия за печене, която се намазва с масло
пече се в предварително загрята на 175 С фурна за около 35 минути, до суха клечка
изважда се, изчаква се 10 тина минути и се освобождава от формата
блата се оставя да изстине и след това се разрязва хоризонтално на 2 части с голям назъбен нож

крем
млякото се загрява на слаб огън до кипене
яйцата и жълтъка се разбиват с помощта на тел със захарта и нишестето
изсипва се при млякото и се бърка докато започне да се сгъстява, около 5-6 минути
прибавят се есенциите и маслото и се оставя да изстива крема, покрит с домакинско фолио
сметаната се разбива на гъст крем и се примесва с изстиналия яйчен крем(трябва да се получи доста гъст и лепкав крем)
сглобяване
единият блат се поставя на дъното на тортена чиния и се намазва със сиропа от сладкото
отгоре се нареждат нарязаните плодове от сладкото
залива се с крема(целия)
отгоре се поставя другия блат
сметаната се загрява в МВ за 30 сек и се добавя начупения шоколад
бърка се до пълното му разтваряне, получава се гладка лъскава смес
изсипва се върху сладкиша, на струйка в средата и се оставя да се разтече надолу



отстрани може да се доукраси, в случая с филирани бадеми

14 коментара:

  1. Аз ще преям и пак няма да ми е достатъчно... Големи вкусотии с американски знак. :)
    Зиче, поздравления и за двете ви, страхтни гостувания! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери тя нали е половин Американка Сончето та и отиват тези вкусотии дето ни е поднесла!
      Благодаря ,че намина мила!

      Изтриване
  2. Големи фурии сте и двете, прелестни рецепти и изпълнения, поздрави и за двечките неуморни момичета! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха ха ха ...наистина това гостуване и на двете беше само за един ден и двете бяхме готови с публикациите си :)
      Силно те прегръщам и аз мила!

      Изтриване
  3. Заситихте ми глада момичета!Страхотни гостувания!
    желая Ви спорна и усмихната нова седмица
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  4. Ах, ама каква изненада само! Колко интересно с тези гостувания:) Предложенията на Сончето също са неустоими, много вкусни и вие двете сте ни устроили истински пир! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ми така е по интересно гостуването всеки на всеки :)) не да се четат в двата блога еднакви рецепти.:) Радвам се ,че са ти харесали предложенията ни!
      СИЛНО ТЕ ПРЕГРЪЩАМ МИЛО БОНБОНЧЕ!

      Изтриване
  5. Здравче, чудни рецепти сте си разменили със Сончето! Страхотно гостуване!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Ето така се ходи на гости!
    Момичета помислили сте за всичко:две осмовни,чудесна пита,а и десертче........кафето ще е от мен:)))
    Зиче,Соня прекрасни сте!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Милека готови сме хайде идвай с кафенцето :))))
      Благодаря мила за това ,че ни навести!
      Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  7. Зиче,страхотно ме изненада!Браво и на двете!

    ОтговорИзтриване
  8. Защо бе Бойче да съм те изненадала ,тя Сончето беше :)))))

    ОтговорИзтриване