Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 4 януари 2014 г.

"ФАЛШИВ САЧ" в дълбок тиган на "ТЕФАЛ"




Напоследък все на фалшиви ястия ми иде да пробвам ,едно ,че като съм на работа цял ден все бързите неща гледам и си правя експерименти.
Получава се  Hug bowuu  chef и ще се радвам ,ако помогна на работещите да се справят бързо и да хапват невероятни вкусни ястия макар и приготвени не по правилата.Впрочем аз не обичам правила. Mr. Green
Все се канех да купувам сач и все не остава ред за него.
Обаче сега имам страхотен дълбок тиган (подарък за Коледа ми е от дъщерята) та реших да пробвам, ще стане ли в него ястието както в сач.
Ми да ви кажа аз не открих такава разлика , стана невероятно ,вкусно .



Продуктите ще ви напиша само какво съм сложила, а вие количеството сами си определете от кое колко.

свинско месо
гъби
морков
2- 3- кромид лук
2 -чушки може и замразени
4- картофа
масло
вегета
чер пипер
соев сос
копър
малко чубрица
кашкавал за настъргване




Приготвяне
Всички продукти нарязах
1.Месото нарязано на късчета и гъбите също сложих в една купа
2. кромида на едри полумесеци + моркова на дълги ивици + чушките също на ивици всичко в една купа.
3. картофите на парчета в друга купа.



Започнах с месото и гъбите сложих ги в тигана с малко масло . Захлупих тигана с капака и оставих на тих огън да се задуши хубаво като бърках от време на време.
Преди да го извадя сложих една чаена лъжица вегета и соев сос .
Оставих още 5 мин . на котлона.
Извадих в купата отново и в тигана сложих зеленчуците пак с малко масло.
Тях също задуших до готовност,като накрая ръснах вегета и соево сосче.
Извадих и тях в купата в която бяха преди.
Дойде ред на картофките.
С повечко масалце в тигана под капак да се задушат и когато започнат да загарят от крайчетата са готови . Поръсих с чер пипер ,копър малко чубрица и обърках ,махнах от огъня и върнах в съда в който бяха преди.




Месото върнах в тигана ,след него зеленчуците, след тях картофите и леко стръсках тигана.
Захлупих и оставих така за около 4-5 мин да врат на тих огън.



Преди да махна от котлона настъргах обилно с кашкавал.



Поднесох направо с тигана и всеки си сервираше от него.



Горещо препоръчвам стана много хубаво и без сач.
Тъй че сега се двоумя дали изобщо да си купувам такъв!newsm78


14 коментара:

  1. Зиче, след работа всички бързаме и гледаме пък и да ни е вкусно. Затова с благодарност за споделената рецепта, си записвам стъпките;)
    За много години! Здраве и усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, така е, и аз все се придържам към това ястия простички бързи и вкусни!
      Благодаря ,че се отби мила!
      Прегръщам те!

      Изтриване
  2. Разкошен и никак не ми се струва фалшив:) Аз имам сач и ще пробвам в него:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ЕЕЕЕ моят е фаршив заради сача ,а при теб ще е асъл ,асъл сач :))))

      Изтриване
  3. Зиче, чудесно е! И какво по-хубаво от това да ни е вкусно. :)
    Честита нова година, желая ти да си здрава и с повечко свободно време за теб. :)
    Поздрави най-сърдечни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, БЛАГОДАРЯ мила да ти се връщат поздравленията ти!
      За свободно време вече няма почти през седмицата ,защото работя на 4 места и се прибирам късно вечер ,та почти не мога да съчетая работа с блог ,готвене ,а и да мога да обиколя любимите си блогове и да коментирам. Тъжно ми е, но такъв е живота ,без работа не може!
      Прегръдки!

      Изтриване
  4. Не ми трябва сач-изглежда ми плитък и при бъркане продуктите ще излизат...И аз като лисицата и киселото грозде.Ама си имам дълбок тиган и ще пробвам с него-няма начин да не се получи,щом го предлагаш ти!
    Хубава вечер,миличка-прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, това е решението пробвай и ще видиш че разлика няма.
      Прегръдки!

      Изтриване
  5. За много години,Аморе! Живи и здрави цялото семейство! Много вкусно си сготвила, Зиче! Направо нападам тигана:)....аз имам сач,но много рядко го използвам,ама не щото не ни харесва, ама щото ми се вижда трудоемко да готвя в него ....все го вардя и се въртя около него, на газта загаря бързо ако не бъркаш ...абе май по-добре в тигана:)!
    Чао, аморе и хубава вечер ти желая!
    Голяма прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аморе много пъти съм се канила да взема сач но все нещо друго си взема което повече работа ще ми върши и за това реших да пробвам така и се получи без да има разлика. Опитай Роби ще го хареса.
      Силни прегръдки от мен!

      Изтриване
  6. Въпроса е да е вкусно, а дали в сач или тефлонов тиган, все тая!
    Здравче, успешна неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тиле много беше вкусно гаранция давам ,защото се омете всичко и питаха за още:)

      Изтриване
  7. Това ястие изглежда много вкусно!!! Страхотно приготвено, направо да си оближеш пръстите! Прекрасна неделя, Зиче!

    ОтговорИзтриване
  8. Катенце, СТАНА И ЩЕ СИ ГО ПРАВЯ В НАЙ РАЗЛИЧНИ ВАРИАНТИ , тъй че съм доволна.
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване