Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 15 февруари 2015 г.

Кюфтета с бял сос на фурна




Рецептата я бях видяла някъде из интернет и не-знам на кого е, но реших да я направя,защото много вкусно изглеждаше.

Продуктите за сосчето ми се видяха малко и увеличих съставките.
Ето и моята рецепта както я направих.



ПРОДУКТИ
400 г мляно месо
80 г ориз
1/2 ч.л. черен пипер
1 ч.л. червен пипер
2 ч.л. чубрица
3 с.л. галета

за соса това е рецептата за повече сос
1 кофичка- кисело мляко
1-2 с.л. на вкус- подправка МАГИ 10 зеленчука (или Вегета, Пикантина)
1 литър- вода
4 с.л. брашно
1-яйце от мен

ето и мерките за по малко сос
3 с.л.- кисело мляко
1 с.л. -подправка МАГИ 10 зеленчука (или Вегета, Пикантина)
1 и 1/2 ч.ч. -вода
1 с.л.- брашно




НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ
Ориза го сварих и докато е още горещ добавих галетата.
След като се охлади към него прибавих мляното месо, което омесих с чубрица, черния и червения пипер.
Оформих кюфтета и подредих в намаслена тава .
Пекох 25-30 минути на загряна на 220С фурна.
Когато са готови кюфтетата залях със сосът приготвен, от разбитото киселото мляко с брашното и зеленчуковата подправка, разтворена във водата.
Пекох още около 15 -20 минути.
По желание може да настържете и кашкавал и да запечете за минути.

Много ,много вкусна рецепта и Ви я препоръчам горещо,защото е бърза и лесна.
Благодаря на източника на това бързо и вкусна ястие!



~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, моля посочете линк към съответната публикация!
~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

14 коментара:

  1. Тази рецепта се подвизава из интернет. И на мен ми е направила впечатление.Много много апетитно изглежда. Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз от отдавна я набелязах ,но чак сега и дойде времето.Наистина е много вкусна!

      Изтриване
  2. Чудесно предложение! Особено това, че се пече!
    Успешна нова седмица, Здравче!

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. И на мен ми се понрави много, този вкусен вариант на кюфтета с бял сос, как ги обичаме...
    Чудесно си ги приготвила, Здравче, пригладня ми от гледката :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. много обичам кюфтета с бял сос, опитах този вариант и мога да кажа, че се получиха ммммммммм страхотни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,че ви е допаднала и благодаря за доверието!

      Изтриване
  6. Е,че пък стана страхотно ядене!Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,че ви е допаднала и благодаря за доверието!

      Изтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. И аз пробвах много добра идея :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,че ви е допаднала и благодаря за доверието!

      Изтриване
  9. пробвах я .рецептата е стахотна .благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,че ви е допаднала и благодаря за доверието!

      Изтриване