Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 7 август 2023 г.

ПИДЕ 🌾 ╰☆

Продукти:
 +,- 1кг-брашно 
 100мл.-прясно мляко 
 400мл.- топличка вода 
2с.л.- кисело мляко 
1бр.-суха мая/или 1/2 кубче, прясна/ 
 2с.л.- зехтин или олио 
 1 равна с.л.-сол 
 1 пълна с.л.-захар 

за плънка:
сирене,
нарязана на кубчета чушка
резен домат
кашкавал

 Приготвяне: 
 В пресятото брашно слагам сухите продукти и разбърках. 
 Добавих леко затопленото прясно мляко ,вода и зехтина.
Прибавих и киселото мляко. 
 Омесих меко тесто. 
 Аз използвах купите на Таперуер ,че ми е по лесно и става с няколко хлопчене на купата. Оставих да втаса за 15-20мин. в купата.
 
Вижте тук ако имате интерес 

Направих  дълъг фитил от  тестото и го нарязах на равни парчета.
Всяка топка разточих  на кръг.
Резнах от двете страни на кръга по една резка.
Ето така както на снимката съм показала
 Наредих сирене, чушка, парче домат и кашкавал




Захлупих едната страна и после другата една върху друга както на снимката съм направила.

 


 Наредих в тавата покрита с хартия за печене.
Покрих с кърпа и оставих във фурната на 40 градуса отново да втасат. 
Намазах с жълтък и поръсих семена.
 Пекох на 190 градуса до готовност. 
 Много сполучлива рецепта.
Ако ви е много тестото може само половината да си го направите а другата половина си изпечете хляб.
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар