Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 21 февруари 2023 г.

МАГИЧЕСКИ, НЕЗАЛЕПВАЩИ ПАЛАЧИНКИ ☆ ☆

Ето рецептата как да си ги направите.
 
Продукти за около 20-24бр. 
 250 гр.-брашно 
 0,5 литра -прясно мляко (може да се замести наполовина с вода) 
 3 големи или 4 малки - яйца 
 2 щипки- сол 
 1 с. л.- пудра захар 
 1 - ванилия 
 1 с.л.- олио 
20 грама разтопено масло. 

 ПРИГОТВЯНЕ: 
 Брашното се слага в дълбок съд. 
 Прави се кладенче и в него се изсипват яйцата, разбити като за омлет (или едно по едно). 
 Сипва се бавно половината мляко, бие се 2-3 минути, за да се получи гладка смес. 
 Прибавя се солта, олиото, разтопеното масло, пудрата захар и ванилията. 
 Изсипва се втората половина от млякото. 
 Похлупва се сместа и стои половин час на стайна температура преди пърженето. 
 Ако искаме да направим много фини палачинки, предварително разбиваме белтъците на сняг. Палачинките могат да се направят и само с вода – тогава стават много леки, но не чак толкова вкусни. 
 Ако са само с мляко, стават по-дебели и плътни. 
 Мазнината се добавя в тестото, за да не залепват после при пърженето в тигана. 
 Пекат се в тефлонов тиган или сач на слаб огън и после се поръсват с пудра захар. 
 Не е нужна тигана да се маже с мазнина ,много хубаво се отлепят . 
 Аз ги направих със сладко от боровинки и поръсих счукани орехи. 
 От както имам Магическият миксер на Таперуер ми е пръв помощник.
Затова който има такъв уред споделям как аз го правя. 
Магически миксер на Таперуер това е разковничето за бързите и лесни палачинки. 
Ми то било песен да се правят с него.
Лесно и за сипване в тигана.
Ето я моята рецепта която използвам от години, за невероятни палачинки ,които се правят ,без да се маже всеки път тигана. 
Нежни, тънки и много вкусни. 

 Продукти за магическият миксер 11-12бр. 
2 - яйца 
125 гр.- брашно 
250мл. - прясно мляко (може да се замести наполовина с вода) 
щипка- сол 
1 с.л.- пудра захар 
1 - ванилия 
1 с.л.- олио 
10 грама разтопено масло. 

 Най отдолу се слагат яйцата, после брашното, млякото и останалите продукти. 
Тогава се разклаща 7-10 пъти и сте готови да печете в незалепващ тиган. 
Но времето за направа няма да е същото, защото за 2мин. сте си направили сместа ,а и сипването е много лесно и бързо. 
По същият начин може да си правите и пенкейк

 Ще се радвам, ако съм ви помогнала с тези публикации, да ви е лесно и бързо. 
Аз съм възхитена от тези продукти и затова споделям с Вас. 
В МОМЕНТА Е НА ПРОМОЦИЯ
Ако ви харесва Магическият миксер ,аз си го поръчах от
                             ТУК 

Или ако сте в Англия може да си закупите от 
             тази група ТУК 

 Изгледайте клипчето което съм дала, много ясно се вижда, колко бързо и лесно се правят. 


”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар