Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 16 януари 2012 г.

ОРИЗ СЪС СВИНСКИ МЕСЦА






ПРОДУКТИ
свинско месо нарязано на ситни хапки
200 гр - ориз
1 - чушка нарязана
1 - морков нарязан
1 - малък кромид на ситно нарязан
10-тина зърна - грах
4-5 - гъби
1/2 пакет -масло
сол, чер пипер,
щипка суха ронена чубрица
щипка сух джоджен,
щипка сух магданоз
щипка суха целина





ПРИГОТВЯНЕ
*Месото го сварявам хубаво.
*Вадя от тенджерката само късовете месо и ги слагам в друга със маслото и позапържвам.
*Когато е хубаво запържено прибавям зеленчуците за кратко и те са се позапържат
*Отстранявам от огъня , осолявам и прибавям подправките.
*Хубаво обърквам и изсипвам в тавичка в която съм сложила измитият ориз..
*Разбърквам заедно с ориза и доливам бульон в който е вряло месото.
*Слагам във фурната да се пече на 190-200 градуса и когато почти е готов ориза покривам тавата с фолио и изключвам фурната.
*Така оставям да се задуши в горещата фурна.

16 коментара:

  1. Прекрасен оризец , Зиче!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Зичеее , чудна е тази манджичка мила. Толкова хубава рецепта ,точно за зимата :)бих хапнала с удоволствие!
    Целувки за рецептата и лека седмица :*!

    ОтговорИзтриване
  3. Апетитен ориз и примамливо месце.....след голямото ядене на месо по празниците имаше любов към постното, но в този студ пак му идва ищах на човек!

    ОтговорИзтриване
  4. ТРАЯНЧЕ,
    ИВАНА,
    ИГЛИКА,
    Ориза в къщи е на почит та за това така :)))
    Благодаря ви момичета за коментарите.

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче, чудничко!
    Аз готвя подобна манджичка, дето дори злоядите у нас харесват;-)

    Хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  6. Откога не съм готвила ориз със свинско. А ти си му придала и колорит с тези зеленчуци! От всеки блог тази вечер си отмъкнах по нещо, мисля от тук да взема една чинийка и да бягам:):):)

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, Зиче, пак нещо много апетитно си спретнала! Нямаш умора! А аз съм приготвила за теб едни наградки - заповядай, когато имаш време :) Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Здравче,много любимо ястие виждам и при теб!
    Но отдавна не съм го приготвяла,даваш ми чудесен жокер!
    Аз обаче му казвам слвянски гювеч.Не че има значение името де,важен е вкуса,а при теб е винаги за отличен!
    И пак ти благодаря,че намина загрижена при мен,отговорих ти даже!
    Много силни прегръдки от мен :)!
    Лека нощ и усмихнато утре!

    ОтговорИзтриване
  9. МЪХЧЕ,
    КАНДИ,
    ГАБИ,
    РОСЕ,
    ОБИЧАМ ВИ МОМИЧЕТА!

    ОтговорИзтриване
  10. Супер си! Даде ми идея какво да готвя утре. Ти, с твоя блог ме вдъхнови да отворя нов "Стил на масата". Абе, нещо като муза си ми. Браво на теб!!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче, много вкусен е този оризец!
    Със салатка от кисело зеле, така ми се услажда, че не мога да се спра!
    Прегръщам те и бързо оздравяване на всички*)

    ОтговорИзтриване
  12. Искам порцийка за обяд-ще му се насладя подобаващо.Зиче,оризчето ти е много вкусничко...
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  13. Много вкусничко изглежда! С удоволствие бих си хапнала една голяма порцийка ;)
    Поздрави! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Зиче,....още с влизането в твоето блогче, това звънче ....ми предаде много топлина, а.....като видях рецептата ти ....ми стана още по-топло на душата! Страхотно си приготвила оризчето със свинските месца! А и...идеята за съчетание с грах,....я намирам за чудесна!
    Прегръдки от мен и...пожелание за един хармоничен и успешен вторник!

    ОтговорИзтриване
  15. Зиче, как съм го пропуснало това оризче. Вече хапнах, но няма да откажа поне една малка порция :)
    Спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  16. Зиче, друго мое любимо нещо си ми сготвила, мила!!!! О-б-о-ж-а-в-а-м ориз! Вкъщи даже ми се майтапят, че на китайци съм ги превърнала, кой какво прави, все ориз гледам да има.:-))
    Но шегата настрана, твоята манджичка изглежда толсова вкусна, много ми хареса рецептата и скоро-скоро ще я направя!
    Благодаря ти, миличка!
    Прегръдки и целувки от мен и хубав остатък от седмицата!

    ОтговорИзтриване