Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 22 януари 2012 г.

Сладкиш с шоколадови вафли






Сладкиша видях от тук.
Аз все не видяла все не чула, вие може би сте го правили вече, като се разрових в нета много е разпространен ,ама и аз да го покажа в блога .:))
Заслужава си да се направи ,защото е лесен,икономичен и много вкусен.
ето какво сложих аз като събрах от няколко рецепти




ПРОДУКТИ
1 коф.- кисело мляко
1 ч.ч. - захар
1 ч.л. - сода
1/2 ч.ч. - олио
2 ч.ч. - брашно
4 бр. - шоколадови вафли "Боровец"
масло за намазване
прибавих от мен 1/2 ч.л.-оцет да не мирише на сода

ПРИГОТВЯНЕ
*В купа разбърках млякото със содата, добавих захарта и разбърках хубаво.
*Сложих олиото и пак разбърках и накрая постепенно прибавях брашното, като бърках през цялото време енергично.
*После добавих двете вафли настъргани на ренде.(другият път ще сложа трите вафли)
*Изсипах във форма за кекс, която предварително я намазах с масло и поръсих с брашно.
*Пече се на 190 - градуса до суха клечка.***Не печете на силно, че ще остане глетав.
*Когато е готово намазах с маслото и поръсих с другите две вафли също настъргани на ренде.

*****Безумно вкусен сладкиш *** Много бърз и лесен! *****




31 коментара:

  1. О, само вафли не съм слагала в кекса, че все някой ги изяжда, но ти ме убеди да скрия някоя.
    Чудесно изглежда кексът....и големичък.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. ВИЛИ,ДОБРЕ ДОШЛА В МОЕТО блогче!
    Благодаря за милите думи ,наистина кекса си заслужава а и става много бързо.
    При мен много се наду стана голям незнам защо така се получи като спазих продуктите от рецептата.
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. ЗДравче,чуден е!Пак си зарадвала домашните,гледай каква прелест!

    Много утна вечер ти желая,мила!

    ОтговорИзтриване
  4. РОСЕ, изядоха го не остана мила:)))
    В къщи са като невидели ядене.
    Днес и твоята друсана пица правих стана супер и нея я излапаха:)))
    И на теб хубава да е вечерта приятелко!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен сладкиш, Зиче! И аз не съм пробвала с вафли, но ще опитам:)

    ОтговорИзтриване
  6. Зиче, много апетитно е "хрупал" този кекс :)
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Ох,ох, как ми ехубаво, след вечеря да си похапна нещо сладичко, макар и виртуално от твоите ръце!
    Чуден сладкиш си спретнала миличка!
    Прегръщам те*)

    ОтговорИзтриване
  8. Бърз и вкусен!!!Ще се пробва! Благодаря, Зиче! Усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване
  9. ТРАЯНЧЕ, пробвай наистина стана супер.

    ОтговорИзтриване
  10. ЦВЕТИ, няма да съжаляваш ,направи го.

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесен е! Много внушително и вкусно изглежда :)

    Хубава нова седмица :)

    ОтговорИзтриване
  12. Това пък за вафли в кекса не го бях чувала даже;-)
    Браво, Зиче-ти ли си го измисли:-)?
    Изглежда фантастично и вкусно!
    Прегръдки и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  13. Оооо,Зиче, опитахте ли и тази вкусотия? Страхотен е този сладкиш, многократно съм го правила, но все в правоъгълна тавичка. Да не би да си удвоила дозата за кексова форма или е достатъчна нормалната доза?
    А ако някой не го е опитал, да не се бави повече, божествен е, лесен и много вкусен.

    ОтговорИзтриване
  14. Зиче , толкова интересно звучи твоя сладкиш с шоколадови вафли!!! Не бях чувала до сега подобен вариант на сладкиш , но.....като гледам снимките ти съм сигурна , че е много вкусен! Благодаря за прекрасната идея! Ще обитам! Прегръщам те и ти пожелавам една слънчева и усмихната, успешна и късметлийска седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. Федора наистина че е внушителен супер е.

    ОтговорИзтриване
  16. МЪХЧЕ и аз за първи път го видях онзи ден и реших да го направя то в нет пространството много вариации има и реших че ще стане хубав и наистина много ни хареса.

    ОтговорИзтриване
  17. НИНЧЕ ,това което съм писала в продукти това сложих.Събрах от няколко рецепти това което ми хареса и от мен прибавих само оцет малко ,че ме беше страх да не мирише на сода.Явно от оцета стана огромен ,но му видяха сметката излапаха го .:)))
    Медун викаше че е торта и с вилица го яде ха ха ха

    ОтговорИзтриване
  18. БЕНИ, опитай го става бързо и много вкусен наистина.

    ОтговорИзтриване
  19. В тази рецепта хич ли няма яйца или аз не видях къде са написани?Питам защото толкова апетитно изглежда как да не го направи човек.Та въпросът е има или няма.

    ОтговорИзтриване
  20. bejko без яйца е рецептата .
    Давай смело страхотна е.

    ОтговорИзтриване
  21. Спомням си че правих веднъж,но нещо не ми допадна много,много.Но щом твоят кекс е свършил за отрицателно време,значи е хубав.А и с любимите въфли боровец....ще го направя,няма как.Благодаря за рецептата,Зиченка....
    Успешна нова седмица,мила!

    ОтговорИзтриване
  22. Мерси zi4e:)още днес ще я пробвам.Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  23. Страхотен кекс! А коментара на Вили много ме развесели!:) Ще взема и аз да скрия някоя вафличка в скоро време! Прегръщам те, Мила и ти пожелавам хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  24. Зиче, какво вкусно начало на седмицата -
    отново вкусотия, сега с вафли!
    Харесах печените ябълки, а и този сладкиш е станал прекрасно. Много обичам рецептите ти - лесни, бързи и с великолепен резултат.
    Сърдечни поздрави и усмихната нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  25. ЖИВЕ, опитай моята рецепта с оцет .Разбрах че когато се сложи малко оцет всичко става перфектно ,пухкаво и много вкусно.

    ОтговорИзтриване
  26. bejko, ще чакам резултата да споделиш дали ви е харесал.

    ОтговорИзтриване
  27. КАНДИ, аз също ги бях скрила от децата ,че няколко пъти копувах и те все ги изяждаха .:)))))

    ОтговорИзтриване
  28. ДИАНЧЕ,аз все по лесничкото съм нямам време за по сложни неща... много гърла ме чакат та за това все бързичкото търся.:)))

    ОтговорИзтриване
  29. Зиче, ама и аз като теб не го бях чувала този сладкиш, много е интересен, а като казваш, че е и бърз, непременно ще го направя!
    Благодаря за рецептата!
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване