Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

петък, 20 януари 2012 г.

Печени ябълки със сушени плодове и мед






ПРОДУКТИ
ябълки
стафиди
сушени боровинки
сушени смокини
мед
захар





ПРИГОТВЯНЕ
*Ябълките се измиват добре и се изчиства средата им.
*В изрязаните дупчици се слагат като с пръст се тъпчат плътно по реда - стафиди,сушени смокини (ако са големи разрежете на половина),сушени боровинки,1 с.л. мед счукани орехи и се ръси отгоре със захар с връхче.
*Нареждат се в тавичка .
*Сипва се на дъното на тавичката половин малка чашка вода и се пекат на 220 градуса до зачервяване на ябълките.
*Поднесох върху обикновена бисквита която предварително бях натопила в сок от черешово сладко да по-омекне.
*Гарнирах с портокалови кори ,черешки,счукани орехи.



***БЪРЗО ЛЕСНО И МНОГО ВКУСНО***
**Да ви е сладко**




15 коментара:

  1. Много са ти хубави печените ябълки, Зиче! Любим зимен десерт.:-)))Наистина бързо, лесно и мнооого вкусно!
    Прегръдки, мила и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен десерт, Зиче! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Бях забравила за любимия си десерт!Благодаря ти че ми го припомни:)Лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, ти си истинска фурия, невероятна си, как намираш време.....аз тук съм затънала в работа и бях щастлива, че домашните липсваха до късно, вечеряха навън, а аз самата хапнах препечени филийки пред компютъра.....Ще се поправя в неделята, или поне се надявам, че може да се наложи и работа....

    ОтговорИзтриване
  5. Е това вече е убиец наслада!Невероятно вкусен и полезен десерт,Здравче!
    Мноого ми хареса,непременно ще направя и аз!

    Сърдечни поздрави и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна идея за студените зимни дни!
    Усещам аромата на печени плодове, спомен от детство!Благодаря и поздравления!Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче,хубаво ме подсети!
    Аз ги обичам така и поляти отгоре с ванилов сос!
    Твоите са станали ароматни и сочни!
    Пожелавам ти хубав уикенд*)

    ОтговорИзтриване
  8. СОНЯ ,добре дошла в моя кулинарен свят,
    МОНИ,
    ТРАЯНА,
    dreamer ,
    ИГЛИКА,
    РОСЕ,
    КАТЕНЦЕ,
    Радвам се момичета ,че ви напомних за този десерт тъй ароматен и полезен.
    Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване
  9. Зиче,много интересна и ароматна рецепта!Прията събота и неделя!

    ОтговорИзтриване
  10. Обожавам печени ябълки! Разкошен пълнеж и много неустоимо вкусно изглеждащи снимки, Зиче! :)

    Много усмивки и хубава снежна събота :)

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче, чуден десерт са тези ябълки :) и много хубава рецепта ! С такъв пълнеж не съм ги правила , ще опитам обаче:))! Чета из нета ,че имате пак много сняг :))..хубав снежен уикенд ,мила ! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  12. Мммм, какво ябълково изкушение намирам тук! Чудни са, Зиче - ароматни и вкусни! Поздрави и приятни събота и неделя!

    ОтговорИзтриване
  13. °º✿
    º° ✿ ✿⊱╮
    Passei para uma visitinha.
    Seu blog é tudo de bom, receitas maravilhosas!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º✿
    º° ✿ ✿⊱╮

    ОтговорИзтриване
  14. Зиче,имам ябълки,но не се сещам за това полезно десертче-благодаря ти!
    Лесно и вкусно...
    Приятен съботен ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  15. НЕЛИ,
    ФЕДОРА,
    ИВАНА,
    ЯНА,
    ЖИВЕ,
    Благодаря ви момичета за милите думи!

    °º✿
    º° ✿ ✿⊱╮Magia da Inês
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    BULGARIA°º✿
    º° ✿ ✿⊱╮

    ОтговорИзтриване