Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 15 октомври 2012 г.

Цвете на поляна


Някъде видях тази идея ,но рецептата не я знаех та реших да импровизирам и аз.
 Благодаря на автора за идеята,който и да е той!



Ето и моята рецепта

Продукти
 Камби или големи червени чушки нарязани на рингове дебели по 3-4см. по 1 яйце за всеки ринг за плънката натрошено сирене колбас какъвто имате нарязан на ситно 1-домат нарязан на кубчета всички продукти за плънката се смесват.
 Може и някаква мерудийка да си сложите аз предпочетох чиста.
Продуктите са според това колко цветенца ще правите!





Приготвяне
 Ринговете сложих в не залепваща тавичка или сложете хартия за печене, но да е намазана с олио.
 Напълних всеки ринг на дъното от плънката но да остане място и за яйцето да се събере.(аз препълних с плънката, а яйцата ми бяха големи та се разля и стана като полянка под чушката ,за това и така го нарекох)


Чукнах отгоре яйцето и сложих да се запече във фурната докато яйцето побелее.


Ако искате да е рохко извадете по рано.
 ТОВА Е  - Бързо лесно и невероятно на вкус.





Благодаря на всички последователи, днес станаха 400 и се радвам ,че ви има ,защото ми давате кураж за да продължавам да ви радвам с моите простички нещица.
 БЛАГОДАРЯ ВИ ОТ СЪРЦЕ ОЩЕ ВЕДНЪЖ!

16 коментара:

  1. Ее, Здравче, много добре се е получило!Аз го гледах, но беше пържено, а ти добре си сетила да го изпечеш!Много е красиво, а снимките са чудесни!Поздрави и прегръдка!Аз още се боря се часовата разлика и не съм готова за блога:)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сонче ми аз като не помня как е правено си го скалъпих по мой си начин, но стана супер.
      Липсват ми твоите вкусотии и те чакам с нетърпение да се съвземеш от прекрасните преживявания в САЩ тъй че си почини подобаващо и си намести часовете.:))))))
      Прегръщам те!

      Изтриване
  2. Много ми хареса идеята,Зиче!
    Вкусно и красиво,поздравления!
    Прекрасна седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мире стана наистина и за гости е ефектно тъй че идейката е хубава и бърза.
      И на теб прекрасна да е седмицата!

      Изтриване
  3. Маме, не 400, а 4000 заслужаваш!
    Много красиво и вкусно е станало цветенцето!
    ОБИЧАМ ТЕ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цветето е като тебе мила красиво!
      Много те обичам и аз нали си знаеш?!!!

      Изтриване
  4. Чудесна идея и изпълнение! А и пеперудката си е намерила подходящото място!
    Здравче, честити 400 последователи и да стават още много по 400! Радвам се, че и аз съм един от тях, защото заслужаваш!
    Прегръдки и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили, нямаше начин да няма и от моите любими пеперуди на това цвете на поляна:)))))
      Благодаря ти за милите думи!
      Прегръщам те сърдечно!

      Изтриване
  5. Съвсем като истинско цветенце! :) Семпло и вкусно а ла Зиче!
    Права е Катето! Тепъва ще се умножават твоите читатели и има, има защо!
    Целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мимче ,вече ала Зиче защото стана със полянка :)))))))
      Благодаря ти миличка за отделеното време и милите думи!
      Целувки и от мене!

      Изтриване
  6. Наистина цветенце! Страхотна идея, мила!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче,тя идеята е на някого само рецептата си е моя но стана супер.
      Прекрасна седмица ти пожелавам ,прегръщам те!

      Изтриване
  7. Много хубава цветна полянка :) Зарадва ме страшно много!

    Пожелавам ти още много читатели! Спорна седмица :)

    ОтговорИзтриване
  8. Gingery lemon Благодаря за милите думи!
    Прекрасна седмица и сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Много нтересна и полезна рецепта. Благодаря ти, че я сподели! Това често ще го готвя.

    ОтговорИзтриване