Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 21 декември 2019 г.

Какаови напукани сладки



Правила съм "Лимонови напукани сладки" ,но какаови не бях та и аз да се похваля ,че направих прословутите напукани сладки.
И двата вида ми харесаха и са много вкусни за това може да си изберете кои да направите!

Продукти
3бр.- яйца
1 ч.ч.- захар
1/2 ч.ч.- олио
2 ч.ч.- брашно
1ч.ч.- какао
1бр.- бакпулвер,
1бр.-ванилия
1/2 ч.л.- сол
пудра захар за овалване

Приготвяне
Яйцата хубаво разбих със захарта.
Добавих олиото.
Отделно в купа пресях брашното, какаото,бакпулвера, ванилията и солта.
Постепенно започнах да прибавям сухата,към мократа смес.
Омесих тестото и оставих в хладилника за около час/може и цяла нощ,няма проблем/ да се стегне.
Тестото е като гъста каша преди да се сложи във хладилника,но не се притеснявайте, когато го изкарате от хладилника се е стегнало и се правят топчетата.
Направих топчета, колкото малък орех със намазани с олио ръце, за да не лепи тестото.
Всяко топче овалях обилно в пудра захар и нареждах на разстояние/надуват се/ в тава постлана с хартия за печене.
Пекох в предварително загряна фурна, от 13 до 15 минути на 180°С. НЕ ПОВЕЧЕ!!!
Когато ги пипнете не трябва да са много меки.


Много лесни, вкусни също и атрактивни, за това  може за всеки  поводи  да си ги направите.
Да ви е сладко!




”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
Ако Ви харесват моите рецепти ,
може да ме следите и във  Facebook
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~
При използване на снимки,рецепти и всичко от блога, 
моля посочете линк към съответната публикация!
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~


4 коментара: