Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

сряда, 29 юли 2020 г.

Сироп от смокинови листа



Йоли беше пуснала тази рецепта преди няколко години и аз от тогава все се каня да я пробвам и най сетне го направих..
Много рецепти има за сироп от смокинови листа и аз реших да пробвам дали ще ни хареса.
Ами много ни хареса и ще си набера още да си направим сироп.
Аз бях набрала около 50бр. листа и за това рецептата ми е по различна от тази на Йоли  ,та пробвах с тези изменения според листата и се получи супер.
Който иска оригиналната рецепта,  може да я видите в блога на Йоли.
ВКУСНО С ЙОЛИ

ПРОДУКТИ
50 бр- листа от смокини ,
1,500кг.- захар,
1/2 пакетче -лимонена киселина ,
2 л.- вода.

ПРИГОТВЯНЕ
Набрах листата без дръжки,но внимавайте берете с ръкавици защото пускат мляко и това мляко, после много сърби.
Измих хубаво листата и сложих в тенджера като налях 2 литър вода.
На умерено силен огън варих с капак,но да не ври силно а умерено .
Варих 20 минути.
Оставих хубаво да се охлади./аз го държах със листата,една нощ,защото ги набрах привечер/
Махнах листата и прецедих сока.
Сипах захарта и отново сложих на огъня.
Разбърквах непрекъснато и оставих докато захарта се разтопи и малко се посгъсти.
2-3 минути преди да отстраня от котлона, прибавих лимонената киселина.
МНОГО ВАЖНО Е ДА ИЗСИПВАТЕ ЛИМОНЕНАТА КИСЕЛИНА ПО МАЛКО,ЗАЩОТО ВЕДНАГА ЗАПОЧВА ДА КИПИ СОКА И ДА НЕ СЕ ОПАРИТЕ!!!
Докато ври с черпак разсипах в бутилки и затворих веднага.
Обърнах ги, за да се запечатат от топлината на сиропа.
При поднасяне разреждайте със студена вода или студена,газирана вода.
По този начин се съхранява за по-дълго време.
Много ароматен и нежен на вкус!



”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Ако Ви харесват моите рецепти ,
може да ме следите и във Facebook
Също така и в Instagram

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

При използване на снимки,рецепти и всичко от блога,
моля посочете линк към съответната публикация!

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

1 коментар:

  1. Преди време и аз го опитах, наистина е свеж и много подходящ за лятото. Снимките ти са много красиви, Здравче, създават едно особено настроение хем лятно, хем празнично, много приятно. Поздрави!

    ОтговорИзтриване