Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 1 ноември 2011 г.

НАГРАДА

Искам да благодаря на един изключителен кулинар когото много уважавам и ценя МОНИ и за много интересната награда която сподели с мен.
Аз нали си обичам наградите та се изкефих максимално.:))))
Благодаря ти МОНИ за доверието и изключителното внимание което ми указа.

Има регламент тази награда ето го...

1. Благодари в свой пост за наградата и посочи линк на наградилия те.
2. Напиши 7 неща за себе си.
3. Предай наградата нататък на (най-много!) 15 блога.
4. Информирай посочените от теб за наградата!


След изпълнена първа точка ,започвам изпълнението на точка втора:


1. Човек домошар в пълният смисъл на думата!
2. Дома ми е моята крепост!.
3. Семейството ми е моята най- голяма награда в живота ми.
4. Внуците ми са моите любими същества.
Вики , най. голямата е на 11год. занимава се с плуване и е Републикански шампион.За сега има 15 медала от български и чуждестранни състезания.
Гордея се с нея!!!



Тони е средният на 9 год.За него винаги съм затъжена ,защото живеят на другият край на града и по рядко го виждам.Но когато сме заедно му давам всичката си обич която не съм му дала през времето когато не е бил при мен.
Обичам го от цялото си сърце.



И моята слабост Здравко е на 4год..Това дете е толкова буйно и в същото време толкова нежно и любвеобилно ,че ми разтапя душата.Той е бабин Медунчо така го наричам защото е много пухкав.




5. Държа на истинските и верните приятели. Имам много приятели и от виртуалното пространство ,които мога да кажа ,че са истински и много чисти душици!
6. Не работя защото помагам на дъщеря си за отглеждането на децата.Много ми липсва работата и колективите ,но пък съм щастлива ,че мога да бъда полезна на децата си.
7. Спортна натура съм,бивш състезател по ски с много медали,ето снимка от миналата зима.

Сега всеки ден намирам време да спортувам ,например да покарам колело на Гребната база, правя по 4 обиколки от по 5 км. и се прибирам.
Бабка на колело как ви звучи? smiles



Също така и съм запален риболовец:)))



И ходя на мачове обичам да отида и да изпусна пара на стадиона...


Бе луда глава и на стари години...smileys
Само съжалявам ,че снимките ми са от преди когато бях пуФкаФка ,сега се ядва вече полужението ,свалих 15 кг.smileys
Ето две снимки която Медун ми прави преди една седмица ...голям фотограф се извъди ... smiley



Но тези снимки пуФкаФките да стоят за назидание smiley
Това е в общи линии за мен!

Ето и наградата



Третата точка е най -сложната но дано се справя и със нея ,без да пропусна хора които не искам.Ще се постарая да не повтарям блогове които са я получили вече тази награда.
ЕЛИ
ТОНИ
Dzoli
ЖИВКА
МАГИ
МАГИ
НИНА
ТРАЯНА
ГУИНЕТ
ПЕПЕЛЯШКА
ВЕСИ
ЕОС

Мисля ,че са достатъчно за да имат и те на кого да я предадат!:)

Изпълнението и на последната точка ще започна след публикуването.

29 коментара:

  1. Зиче, как ти се зарадвах - просто завиждам за внуците и искам и аз, като имам такива големи и успели внуци, все още да се качвам на ските!Браво- и на теб, и на семейството ти дружно!
    Благодаря ти и за наградата-предизвикателство. писала съм вече за себе си и ми беше доста трудно-
    http://colourmagicp.blogspot.com/2010/04/blog-post_19.html
    е, един ден може пак да напиша, ама дано имам нови неща за които да се похваля-внуци например!
    Лека и вкусна вечер!
    Мария

    ОтговорИзтриване
  2. Зичеее,сега те обичам още повече!
    Един нормален човек,радваща се на живота жена,която минава през всичките етапи от живота,радвайки се и непропускайки нито миг от невероятното усещане да си майка,баба,жена,обичана,подкрепяща,любяща!
    Бог те е дарил с най-хубавото- ЛЮБОВТА!
    А ти си успяла,да я развиеш през живота си и да създадеш този прекрасен свой свят!
    Да сте живи и здрави всичките да се обичате,подкрепяте и да имате безброй красиви мигове!
    Прегръщам те силно и поздрави за цялото домочадие:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна си, Зиче :) Много ми хареса всичко.
    Благодаря за наградата-предизвикателство, ще се наканя и аз може би :)

    ОтговорИзтриване
  4. ПЕПЕЛЯШКА,когато станеш баба на внуците си ще видиш какво е щастие. Пожелавам ти го от сърце мила.
    Благодаря за хубавите думи и ела ще те науча да караш и ски ..:))))
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. КАТЕНЦЕ,греба със пълни шепи от живота ,както аз си знам и от това което ме прави щастлива.
    Не пропускам мига да кажа на любимите си хора ,че ги ОБИЧАМ ...това ми е станало навик може би..:)))
    За това дали съм нормален може би по скоро луд и непремирим с това ,че остарявам...ноооо......
    Слабост си ми и ти и то голяма и се надявам да се срещнем някой ден.
    Силно те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  6. ЕОС, благодаря ти миличка за милите думи!
    Ще чакам твоята публикация с нетърпение някой ден.
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче, честита награда и благодаря, че сподели тези прекрасни деца и емоции с нас - да са ти живи и здрави! Възхищавам се на енергията и ентусиазма ти! Просто си страхотна! И всяка твоя снимка е толкова лъчезарна и усмихната! Сигурна съм, че си предала тези качества и на децата и на внуците си! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Зиче, страхотна си :)
    Да си жива и здрава и да се радвате взаимно с внуците!
    Сигурно и те са горди с теб!!!
    А аз се радвам, че те познавам!!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Браво!Все така,щастлива ,горда и актуална с времето!

    ОтговорИзтриване
  10. ГАБИ ,вярно е , че съм предала хубавите си черти на децата си защото те са едни достойни хора ,и сега се старая и на внуците да ги предам дано да успея.
    Благодаря ти за хубавите думи полъскана съм.
    Прегръдки и страхотна вечер!

    ОтговорИзтриване
  11. ДАНИ, поне на снимки вече ме познаваш :)))
    Аз също се радвам ,че те познавам.
    Благодаря и на тебе за прекрасните думи.
    Прегръдки и вълшебва вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. НЕЛИ, СТАРАЯ СЕ!
    Благодаря за хубавият коментар миличка!
    Прегръдки и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  13. Здравче,първо искам да благодаря за снимките,които сподели с нас и благодарение на които си избистрих образа за теб!
    Представях си те съвсем по друг начин,а сега виждам,че си много яка баба,душа!И като сложим,че от тези снимки си още 15 кг. надолу,значи се очертаваш много секси баба!
    Поздравявам те за твоите и медалите на внучката!Нека децата ти и внуците жънат още успехи и бъдат щастливи и здрави!Защото само така и ти ще си!Желая ти го от все сърце!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  14. wow.I am impressed with you and your achievements;))Where do you find time for all thsi.Fantastic.Thank you very much for the award I feel honoured;))

    ОтговорИзтриване
  15. Зиче, благодаря, че ме направи част от твоя живот, радостите и гордостите ти! Дай боже всеки му такива сладки радости- внучетата!
    Да са ти живи и здрави!
    С удоволствие приемам тази награда-предизвикателство. Най-трудно ще ми е да опиша себе си, но ще се наложи да се постарая да се справя с всички точки и правила на наградата.
    Благодаря ти отново и изключителна чест е за мен да те познавам!

    ОтговорИзтриване
  16. Зиче,
    и аз наминавам да споделя колко съм впечатлена:-) Страхотна баба!! Ще ми се да имам възможността да стана баба и да съм поне наполовина толкова активна като теб:)Човек с много и най-различни интереси, доставящ си удоволствие с всяко действие!
    Радвам се, че те познавам, пък макар и само виртуално!

    ОтговорИзтриване
  17. Зиче, благодаря за предизвикателството! Хич не си баба на колело, а една чудесна жена с голямо сърце и запазени свежест, дух и страст към кулинарията,радвам се, че те познавам!

    ОтговорИзтриване
  18. РОСЕ,радвам се ,че промених мнението ти за мен:))) Още не се давам и се старая да се подържам във някаква форма все пак отивам към старост ...
    Виж сложих снимки горе от преди няколко дни да ме видиш по слаба :))))Медун ме снима не се смей ...ХА ХА ХА
    Дано пожеланията ти се сбъднат ...
    ПРЕГРЪЩАМ ТЕ СИЛНО МИЛИЧКА!

    ОтговорИзтриване
  19. Dzoli благодаря ти мила за хубавият коментар.Радвам се ,че съм ти харесала .
    Старая се да върша всичко както аз искам и времето ми така си го подреждам ,че да ми стигне за всичко.
    Прегръдки и хубав топъл ден!

    ОтговорИзтриване
  20. НИНЧЕ, ОТ ВСЕ СЪРЦЕ ТИ ПОЖЕЛАВАМ ВНУЧЕТА И ТО ТАКИВА СЛЪНЧИЦА КАТО МОИТЕ.
    Ще се справиш със придизвикателството ,и аз се бях шашнала, но реших да ви покажа моите съкровища и себе си за да може по някакъв начин всеки да има представа с кого си пише...хареса ми.... особено когато чета вашите страхотни коментари.
    Прегръдки миличка от сърце!

    ОтговорИзтриване
  21. МЪХЧЕ,ах какви думи си написала които карат човек още повече да се старае ,мен много ме стимулират тези похвали БЛАГОДАРЯ ТИ!
    Не бързай ,ще дойде и твоето време ,и ще бъдеш и ти активна като мен сигурна съм!
    Сърдечни и топли прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  22. ТРАЯНЧЕ, и твоите думи влезнаха дълбоко в сърцето ми за което искренно ти благодаря!
    И аз се радвам ,че те познавам миличка!
    Силно те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  23. Зиче,я каква млада баба си ти, и спортна натура -изобщо готина си си.Да са ти живи и здрави сладурите-душички ...Сега вече и аз придобих престава кой стои отсреща и кой се държи толкова мило с мен...
    И има с кого да карам колело на гребната база.
    Пожелавам ти да продължиш с младият си дух и доброто сърце-отива ти да го притежаваш.
    Усмихнат ден-прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  24. живе ох как си търся дружинка за колелото да знаешшшшшш...
    Голям тандем ще сме ...моите приятелки не могат да карат и само с внучката караме понякога когато е свободна.
    Благодаря ти за искрените думи за бабка:)))
    Горещи прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  25. Зиче, приятно ми беше да се запозная с човека, който стои зад ника :) Големи сладурчета са внуците ти! А ти си страхотна млада баба :))
    Благодаря за споделеното предизвикателство!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  26. Супер бабче си,Здравче!Не,трудно е да те нарече човек баба,с много младежки дух си!Баба само за внуците,нали така :)))
    Благодаря ти,от сърце,за наградата!Отново съм силно поласкана!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  27. Зиче, мила, аз не бих те нарекла бабче! Видях една щастлива, активна, енергична и борбена жена, която знае женската си сила и дарява любов и нежност. Имаш прекрасни внуци- да са ти живи и здрави.
    Много съм трогната, че споделяш тази награда с мен. Макар че не обичам да говоря за себе си много, ще приема твоето предизвикателство. Посещението ми днес тук при теб ме изпълни с много позитивни чувства и настроение. Ти си пример за пълноценна консумация на живота:)) Бъди жива и здрава! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  28. Огромно БЛАГОДАРЯ за наградата :))))

    ОтговорИзтриване
  29. Зиче, честита награда. Много ми беше интересно твоето представяне. Прекрасни внуци имаш - да са ти живи, здрави и много щастливи. А на теб желая да си все така енергична и добре изглеждаща. Благодаря ти, че сподели наградата си с мен.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване