Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 10 декември 2023 г.

Какаови сладки "Шишарки"

Необходими продукти: 
125 гр.- масло 
1 чаена чаша- пудра захар /аз сложих още половин чаша /
1/2 чаена чаша- олио 
2 -яйца 
3 супени лъжици- какао-тъмно 
1 -бакпулвер 
450 гр.- брашно  /на мен ми отиде 500гр./

  Начин на приготвяне: 
От изброените съставки се меси тесто. 
Късат се топчета от тестото,на които се продава елипсовидна форма на шишарка. 
С остър нож се правят разрези напречно и от двете страни. 
Пекат се на 170 градуса за 12-15 минути. /аз пекох на 175 за 20 мин. /
Поръсват се с пудра захар 
  Източник Gergana Tsvetanova Благодаря  Гери за хубавата и лесна рецепта.
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар