Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 3 декември 2011 г.

РАЧЕЛ ОТ ТИКВА, ДЮЛЯ И ЯБЪЛКА - ала зиче




Тъй като имах продуктите и не знаех какво да ги правя ,търсих рецепти в Гугъл с тези плодове и нищо не открих ,и реших да пробвам .
Когато започна да се пече такъв невероятен аромат се изпълни къщата ,че нямах търпение да стане и да го опитам.
Още топъл го нападнахме и не мога да ви опиша какъв вкус, каква наслада за сетивата е.
Малката доза която направих за опит вече я няма. :))
Сега ще направя и голяма доза, защото наистина си заслужава,и няма такъв вкус на сладко ,който на тези години да съм опитвала .
Плодовете се напълниха отвътре със сиропа а отвън коричката остана леко твърда .Когато го здъвчеш в устата ти се пука сок и желе от плода.
Трите аромата така се допълниха ,че стана истински еликсир.
Ето и как го направих макар ,че не мога да дам някакви мерки за плодовете.
Правете го на око както и аз направих. :)))




ПРОДУКТИ
тиква нарязана на едри парчета
дюли обелени и нарязана на кубчета
ябълки обелени и нарязани на полумесеци


за сиропа
захар и вода 1:1 една купа захар - една купа вода



ПРИГОТВЯНЕ
*Сиропа го възвираме в тенджера и го варих докато се сгъсти.
*Нарязаните плодове ги слагам в тава обърквам ги хубаво и поливам със сиропа.
*Сложих тавата във фурната , включих на 230 градуса.
****НЕ БЪРКАЙТЕ за да не се чупят парченцата на плодовете!!!
*Пекох докато започне да стават балончета около 30мин.



*Извадих и още горещо налях във буркани.
*Затворих бурканите и оставих да изстинат.



*****НЕВЕРОЯТЕН ,АРОМАТЕН И ВКУСЕН РЕЧЕЛ СЕ ПОЛУЧИ!
ГОРЕЩО ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ТАЗИ РЕЦЕПТА!*****

10 коментара:

  1. Чуден рачел си докарала, Зиче! Майка ми ми направи тази година и имам няколко бурканчета:)
    И ние у дома го обожаваме, хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна идея Зиче и без това имам тикви и ябълки от село в изобилие!
    Много ароматно звучи,а това с пукването на плода и изтичането на сока в устата ти...а после,аз съм била подстрекателка:)
    Прегръщам те и те целувам;*)

    ОтговорИзтриване
  3. Траянче, ти защо не си го правила та да видя от някъде ...няма такова чудо в нета?

    КАТЕНЦЕ, опитай ще видиш насладата от всичко което съм писала.
    ПРЕГРЪЩАМ ВИ И АЗ МОМИЧЕТА!

    ОтговорИзтриване
  4. Зиче, чудесен е станал!
    И комбинацията е трепач :)
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Зиче, подстрекателко,мила,
    ще направя, че устата ми се напълни докато четях и гледах....Цветът е невероятен, а за вкуса....другата седмица ще докладвам.
    Приятна вечер
    Нора

    ОтговорИзтриване
  6. ДАНИ,комбинацията наистина стана уникална поради силните аромати на плодовете.

    НОРЧЕ, ще чакам да докладваш със сигурност щеви хареса. Аз от понеделник ще правя голямата доза ,че вече питат за още а двете бурканчета дето направих ги ометоха още същият ден. Сега ще сложа и орехи да стане още по хубаво.

    ПРЕГРЪЩАМ ВИ МОМИЧЕТА И ХУБАВИ ПОЧИВНИ ДНИ!

    ОтговорИзтриване
  7. Зиче,тъкмо си мислех ,че вече съм приключила с консервирането,ти с обяснението си на рецептата,така ме заинтригува с този вкус в устата,как да не направа поне малка част за проба.Имам продукти и ще видя какво ще се получи при мен...
    Успешна седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  8. Зиче, ама така си го описала... Как да не му се дояде на човек?
    Поздрави и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, Зиче, защо ли ми трябваше да сядам пред монитора?:-((( Уж вечерях, ама така, както си наваксвам вкусотиите и като попаднах на това вече не издържах. Наистина е трепач тоз рачел.:-)) Поздравления!
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Леле ,брутално яко е 😊
    Ще опитам приятелче 😉

    ОтговорИзтриване