Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 24 юни 2012 г.

Вкусни пържоли от свински врат с мед и мента



Тъй като съм си садила мента на терасата и сега навсякъде я пробвам какво ще се получи.
Така и със пържолките стана .
Слагах каквото ми попадна в полизрението и със сигурност мога да кажа ,че това са най вкусните вратни пържоли които сме яли.
Три дни искаха само това да правя и не им втръснаха.
 Даже опитах и с ребърца единият път и те станаха супер.
Горещо ви препоръчвам опитайте невероятно вкусно е.

 

Ето и рецептата
ПРОДУКТИ
Свински вратни пържоли, моите бяха с кокал
сол
чер пипер
 мед по 1к.л. на всяка пържола
соев сос
 по малко кимион
зехтин
 магданоз
мента прясна -по стрък на пържола
 2 стръка пресен кромид (за 5-6 пържоли примерно,да не е много кромида)
100мл.-бира

 


Приготвяне
Месото се осолява и се поръсва с чер пипер и кимион.
 Сложих в йена глас тавичка като на дъното полях малко зехтин.
Когато ги наредих всичките с лъжичка намазах с меда.(ако са по големи пържолите може и супена лъжица мед да поемат)
 Поръсих със соевият сос.
 Нарязах кромида и магданоза и на всяка пържола сложих по стрък мента.
Полях със зехтин отгоре.

 

Сложих капака на йена глас тавичката и сложих на силна фурна докато заври.
 После намалих на 160 градуса само да къкри,за около час.
 Това е много важно, да се пече на слаб огън, става много вкусно и крехко.

 

Единият път ги правих даже и на тиган с капак на котлона.
 Пак така като завря и намалих котлона на едно, за един час.
 Ребърцата по същият начин се правят и те, стават невероятни.



Това са ребрата но в суров вид ,че готови не успях да снимам , защото виеха като кучета до фурната докато ги изпека.35hahaha

Вече за гости, ако искам да ги впечатля ,знам какво ще им поднеса , защото със сигурност ще им хареса.
МЕНТАТА ИМ ПРИДАВА НЕВЕРОЯТЕН АРОМАТ .
”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

16 коментара:

  1. Зиче, ментата ми е любима подправка
    и усещам аромата на пържолките ти :)
    Чудесни са!
    Прохладна неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Зиче,прекрасно изглеждащи пържолки!
    И аз имам в саксийка мента,така,че определено скоро време ще ти се похваля...:))),че съм ги опитала.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Дани, мислех си че няма толкова да са хубави но реших да опитам ,еее не съжалявам.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Миленка, аз за първи път си сея мента тази година и сега я слагам в какво ли не ,ама много ни хареса.
    Няма да съжаляваш ако ги направиш много ,много вкусни!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Това е мързеливо, значи е за мен :)) Много ми харесват, макар че присъствието на мента в пържолите не знам дали ще допадне на моите питомци.
    Твоите изглеждат адски вкусно, Зиче!

    Хубава седмица :)

    ОтговорИзтриване
  6. Федорче и аз си мислех ,че няма да ги опитат но тя ментата почти не се усещаше натрапчиво а много лека нотка ,абе много е вкусно щом малчо изяде една пържола сам значи е супер.
    Ще харесат и във вас сигурна съм.

    ОтговорИзтриване
  7. Много обичаме тази комбинация, мила! Аз слагам и кетчуп и мед, става супер!Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Зиче, от кога не съм готвила пържолки, мммммммммм страхотни са!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Много ми хареса тази идея за приготвнето на пържолките, Зиче! Сигурна съм, че стават много вкусни. Хубава и прохладна седмица! Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Зиче, непременно ще пробвам, изглежда много вкусно и с ребърца и с пържолки. Аз мента не успях да насадя, защото нещо семената ми не поникнаха, но ще търся да си купя, защото рецептата много ми хареса. Личи си, че е голяма вкусотия! Прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Зиче, новите ти предложения са повече от впечатляващи. Всички изглеждат страшно апетитно. Пред пържолите и тутманиците направо онемях. Преглъщам ли преглъщам..........
    Прегръщам те мила, страхотна си!!!

    ОтговорИзтриване
  12. Траянче, аз кетчуп не знам дали ще сложа но така много ни допадна.

    ОтговорИзтриване
  13. Мариянче, време е да направиш и горещо ти препоръчвам тази рецепта.

    ОтговорИзтриване
  14. Кате, ама аз си взех от пазара коренчета мента и си посадих в сандъчета ти защо със семе пробваш?
    Така с коренче е по удобно.

    ОтговорИзтриване
  15. Мони,и аз преглъщам пред твоите торти но само това ми остава.:))))

    ОтговорИзтриване
  16. Оййй тия крехки вкусни пържолкиии..ще ги сънувам довечера.:) :) :)

    ОтговорИзтриване