Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 12 март 2023 г.

⁀⋱‿✫ Рожден ден на ЧЕРПАК С МЕРАК ⁀⋱‿✫

Цели 13 години! 
Ето малко статистика на блога ми, за времето в което съм споделяла с Вас моите рецепти. Посещения в бога ми почти 10-милиона, 9,399,600 от 101 държави. 
2 605 последователи 
1 495 публикации 
7 343 коментара 

Последователи: 34 154 
харесвания на страницата 29 723 


През годините съм се старала да ви поднеса, лесни и вкусни рецепти, описани така ,че да са разбираеми. Радвам се ,че милиони хора са посетили моето хоби, кътче. Много хора ми пишат на лични с благодарност за това, че съм ги научила на нещо и за това ,че харесват рецептите. Точно това ме кара да продължа да го правя и да бъда в помощ на прохождащи домакини, такива, които искат да се научат и да поднесат простички ,но много вкусни гозби на семейството си. Те най много ми топлят сърцето ,като виждам как се справят и аз съм от тези които са част от тяхното кулинарно, развитие. Благодаря Ви мили приятели за доверието, за това ,че ме подкрепяте и че сте част от моят кулинарен свят!

Няма коментари:

Публикуване на коментар