Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

четвъртък, 9 февруари 2023 г.

Бързи и лесни ПЕНКЕЙК! ”*°☆

Ето и рецептата за около 20 броя пенкейкс  в зависимост колко големи ще ги правите.
При мен 17 бр. станаха.

Продукти
1 яйце 
1ч.ч.- брашно /при мен  добавих още 1 пълно с.л. /
2 с.л. олио 
2с.л. захар 
1 ч.ч. прясно мляко 
щипка сол, 
малко ванилия 

1/2 пакетче- бакпулвер

Приготвяне:
Както са написани продуктите подред така и ги слагаме в миксера БЕЗ БАКПУЛВЕРА!!! 
Започваме да разклащаме енергично.При мен около 10 пъти разклатих и сместа беше готова.
Трябва да се получи гъста смес, като кремче. Аз добавих още 1с.л. брашно, видя ми се много рядка сместа и отново разклатих 3-4 пъти.
Когато е готова сместа изсипах набухвателя  и го разбъркваме със шпатула, 
НЕ СЕ РАЗКЛАЩА с него, защото ще кипне!!!.
 Тогава затваряме хубаво с капака на миксера НЕ ГО РАЗКЛАЩАМЕ и в загрян НЕ ЗАЛЕПВАЩ, тиган, изсипваме купчинките, направо с миксера.
Много лесно и удобно, без да се мъча с лъжици да правя купчинките.
НЕ печете на силен котлон, а на среден. 
Моят е с 9 степени, аз пекох на 6-та степен.
Когато се изпекат от едната страна ,се обръщат и от другата.
 


 Магически миксер на Таперуер това е разковничето за бързите и лесни Пенкейксчета . 




За 30 мин бях готова.
Изгледайте клипчето което съм дала, много ясно се вижда, колко бързо и лесно се правят. 


 Ако ви харесва Магическият миксер аз си го поръчах от
                                      ТУК 

Тази рецепта ,може да си я направите и без магическият миксер.
Но  времето за направа няма да е същото.
По същият начин може да се правят и палачинките. 
Най отдолу се слагат яйцата, после брашното и млякото.
Тогава се разклаща 7-10 пъти.
Ще се радвам, ако съм ви помогнала с тези публикации, да ви е лесно и бързо.
Аз съм възхитена от тези продукти и затова споделям с Вас.


”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

Ако Ви харесват моите рецепти, може да ме следите и във 
 Facebook, страничката ми е - "Черпак с мерак" 
 И в Instagram,- zdravkaziche
  
 ”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~ 

При използване на снимки, рецепти и всичко от блога, моля посочете линк,
 към съответната публикация! 
ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКО ПРАВО, МОЛЯ ВИ!!! 

”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~”*°•. ”*°•~.”*°•. ”*°•~

Няма коментари:

Публикуване на коментар