Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

понеделник, 28 март 2011 г.

МИЛИНКИ

Продукти:
1/2 л прясно мляко
2 яйца
2 с.л. захар
1 ч.л. сол
 2 с.л. олио
мая - 1/2 кубче от 42 гр.
 брашно за средно меко тесто(не съм го мерила,но към 1кг със сигурност има)
 галета за поръсване масло за поливане /аз сложих олио и масло по равни части повечко да е мазнината / Начин на приготвяне:
Маята се разтваря в затопленото прясно мляко с малко брашно и захарта.
Оставя се да втаса.
После се добавят останалите продукти.
Омесва се тестото,оставя се да втаса.
Правят се топченца колкото орех и всяко се потапя в разтопено масло.
 Нареждат се в тава едно до друго и се оставят да втасат.
 Само,че аз не ги топя едно по едно,а после като са втасали ги заливам с маслото.
Поръсвам с галета и пача на 180 С.
 В рецептата пише,че се слага отгоре натрошена на ситно морска сол,но аз не съм го правила това.


НЕВЕРОЯТНА РЕЦЕПТА ГОРЕЩО ВИ Я ПРЕПОРЪЧВАМ!

 


ИЗТОЧНИК

3 коментара:

  1. Зи4е, чудни са станали милинките!!! Така пухкави и привлекателни - истински ароматни облачета!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Зиче, имам една блог награда за теб и много ще се радвам да минеш да си я вземеш, когато ти остане минутка :)

    ОтговорИзтриване
  3. МИНА ПАК ЛИ МЕ УДОСТОИ С НАГРАДА ...Много се радвам че точно ти си ме забелязала.
    БЛАГОДАРЯ ОТ СЪРЦЕ!

    ОтговорИзтриване